Draught
Administrator
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 648
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się biorą dzieci? Płeć: Kobieta
|
Wysłany: 19:12:52, 30 Listopad 2010 Temat postu: Regulamin |
|
I. Regulamin
1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną możliwość pisania na forum.
2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
3. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
4. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane (użytkownik, który notorycznie łamie tę zasadę otrzymuje WARN).
5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.
8. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
9. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
10. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki oraz ma mieć "przyzwoitą" wielkość.
11. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
12. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
13. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
14. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp. słowach (nie dotyczy nazwy piosenek/zespołów/albumów).
15. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (pw).
16. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.
17. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For.
18. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
19. Sprawy typu "przyślij też do mnie na mój mail" załatwia się prywatnymi wiadomościami (pw). Posty tego typu będą usuwane.
20. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
21. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
22. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem. W razie nieotrzymania odpowiedzi z Administratorem.
23. Dozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone). Owego delikwenta należy przedstawić Administratorowi.
24. Posty pisane przez użytkowników mają być w miarę czytelne i zrozumiałe. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.
25. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
26. Zabrania się pisania postów jeden pod drugim.
II. BAN
1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.
6. Osoba, która zostaje wyrzucona lub taka, która jest pod obserwacją przynależy do grupy: "Czarna lista".
7. Alternatywą bana (lżejszą wersja) jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez moderatora.
III. ADMINISTRATOR
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat na PM.
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Draught dnia 13:15:27, 04 Grudzień 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|